Per 1 januari 2017 hebben wij De HotelBel geïntroduceerd. De HotelBel is er voor iedereen die opzoek is naar
hotels, vergaderlocaties en congresfaciliteiten voor zakelijk gebruik.

Sinds januari 2016 is de sterrenclassificatie niet meer verplicht voor hotels in Nederland. Hotels kunnen zelf bepalen of ze de sterren nog hanteren, waardoor steeds meer hotels hun sterren van de gevel halen. HMC Reservations onderzocht de behoefte naar één classificatie voor zowel hotels als vergaderlocaties onder zakelijke boekers. Gebleken is dat de behoefte groot is, want de sterren waren een garantie van kwaliteit.

Om verwarring tijdens het boeken van hotelkamers en vergaderlocaties te voorkomen, hanteren wij een eigen classificatie. De HotelBel is er speciaal voor de zakelijke gast! Hiermee spelen we ook in op het gebrek aan een duidelijke classificatie die zowel hotels als vergaderlocaties met elkaar vergelijkt. De HotelBel beoordeelt zowel de faciliteiten van een locatie, als het service-level en de uitstraling. Ook de wijze van communicatie draagt bij aan een positieve óf negatieve beoordeling. Wel zo belangrijk tegenwoordig!

Wil je graag meer weten over de beoordelingscriteria, wat de score is van een locatie of overige informatie over de HotelBel. Bel dan naar 0854868800 of stuur een mailtje naar mail@reservations.nl
Beoordelingscriteria
Een locatie krijgt een aantal HotelBellen toegekend van 1 tot 10. De beoordeling is gebaseerd op ervaringen van zakelijke gasten, de faciliteiten en geboden services én het boekingsproces.
Benieuwd naar de HotelBelllen?
De HotelBellen staan in onze offertes vermeld. Daarnaast reiken wij op onze LinkedIn pagina geregeld HotelBellen uit aan de locaties waar we net persoonlijk geweest zijn.
Gouden HotelBel
Aan het einde van het jaar maken we de genomineerden bekend. In januari reiken wij de Gouden HotelBellen uit aan de locaties met de hoogste scores.